czwartek, 20 grudnia 2012

Kto będzie blogował?

Przed identyfikacji blogerów, ważne jest, aby stwierdzić, czy jest Blog będzie pojedynczy głosowej lub wiele autorów. Cisco, HP i Intel mają multi-autorami blogów. Jeśli firma ma wiele produktów i usług w swoim portfelu, potem, wielu ekspertów omawianej treści bloga jest dobrym pomysłem. Brill powiedział: "Wybraliśmy heterogeniczny zespół ekspertów, aby upewnić się, że mieliśmy zasięg we wszystkich obszarach nasi klienci mogą być zainteresowani"

Jednak ważne jest, aby pamiętać, że mutli autorskie blogi nie są tylko korporacje kierunku należy podjąć. Firmy mogą wybrać określony pracownika jako jedynego blogera, który komunikuje produktów związanych aktualizacje, nowości firmy i widoki przemysłu. Ponadto, jest to dobry czas, aby sprawdzić, czy firma chce CEO na blogu. Brito zachęca kadry kierowniczej firm o mniejszych rozmiarach, aby być głosem blogu. Anderson dodaje: "To zależy od celu na blogu."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz